Esküvői ajánlataink

Minden egy helyen

Életetek legszebb napján egyszerűen nincs helye a kompromisszumnak és nem szabad lemondanotok semmiről!
Éppen ezért a D50 úgy lett kialakítva, hogy esküvőtök minden fontos pillanatát meg tudjátok tartani nálunk, egy helyen. Mindezt a belváros szívében, elegáns és impozáns környezetben.

Helyszín

Sokszor okoz fejtörést a jegyespároknak, hogy az esküvő napján a násznép hogyan utazzon át egyik helyszínről a másikra. Nálunk azonban nem kell ezen gondolkodnotok, mindent meg tudtok tartani egy helyen.
Polgári szertartás díszes előcsarnokunkban vagy akár az udvaron, vacsora és lagzi tágas és lenyűgöző Esztergom termünkben.

Szállás

A belvárosban egyedülálló módon rendezvényközpontunk igényesen berendezett szobákkal is rendelkezik, így nem kell azon aggódnotok, hogy a vidékről vagy külföldről érkező vendégeiteket hol szállásoljátok el. 36 szoba várja a násznépet.
Ezen felül pedig saját őrzött mélygarázsunk is rendelkezésetekre áll, így autóval érkező vendégeiteknek sem kell máshol parkolóhelyet keresniük.

Vendéglátás

Konyhánk minden igény kiszolgálására alkalmas, az esküvői menüt teljesen a Ti kívánságaitok szerint állítjuk össze. A klasszikus lakodalmas fogásoktól a speciális gourmet finomságokig mindent szívesen elkészítünk.

Extra szolgáltatások

A helyszín és catering szolgáltatáson kívül bátran fordulhattok hozzánk egyéb kéréseitekkel is. Ha nem találtatok még dekoratőrt, ceremóniamestert, szertartásvezetőt, DJ-t vagy zenekart, természetesen tudunk nektek ebben is segíteni.
Minden területen vannak kiváló partnereink, így tudunk professzionális szolgáltatókat ajánlani, ha szükséges.
  • Álmodni sem mertünk arról, hogy az esküvőnk tökéletes helyszínét pont a belváros közepén fogjuk megtalálni, de mégis így lett. A D50-ben minden pontosan olyan volt, mint amit elképzeltünk.
    Szilvi & Ádám
    Jegyespár
  • Hónapok óta kerestem csoportfoglalkozásaimhoz egy olyan helyszínt, ami elegáns és igényes, de adottságait tekintve praktikus is. Örülök, hogy rátaláltam a D50 Hotel és Rendezvényközpontra.
    Majoros Enikő
    Coach
  • Az egyházi és polgári szertartás, a fotózás, a vacsora, a lagzi minden egyhelyen gördülékenyen lezajlott. A D50 csapata mindenben készségesen és profin segített nekünk az első helyszínbejárástól a másnapi reggeliig. Nagyon nagy könnyebbség volt, hogy a vidéki vendégeknek nem kellett szállást keresnünk és persze külön köszönet az ajándék nászutas lakosztályért!
    Váriné Tóth Brigitta & Vári Mihály
    Jegyespár
  • Cégünk évzáró vacsoraestjét tartottuk a D50 Hotel és Rendezvényközpontban. Minden szolgáltatással maximálisan megvoltunk elégedve, mind a helyszín mind a catering remek volt!
    Nagy-Faragó Dóra
    HR Vezető

Esküvői ajánlat

Érvényes:  2021 május 01. - 2021 December 31.
Nászutas lakosztály

Tartsd nálunk esküvődet! Az Esztergom terem és az esküvői vacsora együttes megrendelése esetén ajándékunk a nagy napon egy nászutas lakosztály az ifjú pár részére az esküvő teljes időtartama alatt.